De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG AP71AB14UG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

w**r@h**l.com 27-09-2023

Ideale stofzuiger!

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Goede steelstofzuiger. Accu gaat op autostand ongeveer 45 min mee. Hij ligt fijn in de hand, niet te zwaar. Door de verschillende opzetstukken kan overal moeiteloos bij.
Het schoonmaken van het filter en opvangbak is makkelijk.

j**g@h**l.com 15-09-2023

Top stofzuiger, licht en krachtig!

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe steelstofzuiger. Ik heb een kat, dus het is belangrijk dat de stofzuiger goed werkt op dierenharen. Ik heb ook een klein huis, dus ik wil een stofzuiger die gemakkelijk op te bergen is.

Ik heb de AEG AP71AB14UG steelstofzuiger uitgeprobeerd en ik ben er erg blij mee. De stofzuiger is lichtgewicht en wendbaar, waardoor het gemakkelijk is om mijn huis mee schoon te maken. De zuigkracht is krachtig en de stofzuiger neemt alle dierenharen mee.

Ik ben ook blij met de accessoires die bij de stofzuiger worden meegeleverd. Er is een mini-turboborstel voor het verwijderen van dierenharen van meubels en tapijten, een mondstuk voor kieren en een meubelmondstuk.

De stofzuiger heeft een gebruiksduur van 40 minuten, wat genoeg is om mijn huis schoon te maken. De stofzuiger is ook snel op te laden, dus ik kan hem altijd gebruiken als ik hem nodig heb.

Al met al ben ik erg tevreden met de AEG AP71AB14UG steelstofzuiger!

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig

s**e@h**l.com 14-09-2023

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Deze stofzuiger ziet er eerst en vooral fantastisch uit! Is licht in gewicht (in vergelijking met veel steelstofzuiger) en bevat een goede, uitgebreide handleiding. Gemakkelijk in elkaar te zetten met keuzes tussen verschillende kopstukken. Het opladen verloopt gemakkelijk en in 30 minuten is heel mijn huis haarvrij en heb ik dus voldoende tijd voor de batterij plat is. Ook het geluid valt goed te doen. Het enige nadeel is het te kleine opvangbakje. Hebben hier meerdere huisdieren en vier verdiepen trappen, wat ertoe leidt dat het bakje voor ons misschien iets wat te snel vol is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel kopstukken
  • Niet luidruchtig

Minpunten

• Klein opvangbakje

k**s@g**l.com 11-09-2023

Tevreden!

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Zeer tevreden over de stofzuiger! Zuigt erg goed en laat weinig resten achter. Wij zijn dagelijks blij met deze stofzuiger.

c**e@h**l.com 04-09-2023

Steelstofzuiger ideaal voor huishouden met dieren

Fijne steelstofzuiger:

+ punten:
- mooi design
- verwijderd goed de dierenharen
- goede accu
- wendbaar
- verschillende opzet stukken
- past automatisch de zuigkracht aan

- punten:
- kleine opvang collector
- bevesting aan muur is noodzakelijk

s**r@g**l.com 04-09-2023

Review AEG AP71AB14UG

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Ik gebruik al enkele weken deze nieuwe steelstofzuiger. Mijn ervaring is redelijk gemengd. Het toestel wat het moet doen. Het is een zeer stil toestel en laat geen kruimeltje liggen. Het biedt de vrijheid die je verwacht van een steelstofzuiger. Snel van de wand te namen met bijgeleverd ophang systeem en je bent zo vertrokken. De nadelen in mijn ogen zijn de capaciteit en kwaliteit van batterij en het oplaadsysteem. De batterij is relatief snel leeg en heb al paar keer gehad dat het contact niet goed was toen ik hem in oplader stak. Hierdoor heb ik al paar keer gehad dat toen ik wou beginnen bleek dat het toestel nog altijd niet opgeladen was. Ook van ik de capaciteit maar teleurstellend. Er staat duidelijk aangegeven wat de max is van de emmer die al het stof opvangt. Jammer genoeg is dit nog niet de helft van de emmer. Persoonlijk kan ik 1 maal mijn keuken en living doen voor ik het moet gaan legen. Dit moet je natuurlijk kritisch bekijken want wij hebben een hond die redelijk wat ruift. Een goed toestel dat doet wat het moet maar best voor iemand zonder hond en een niet te groot huis. Qua batterij kan ik misschien gewoon pech gehad hebben.

Pluspunten

• stil
  • compact

Minpunten

• weinig capaciteit
  • slechte batterij

l*************@g******** 01-09-2023

Licht comfortabel in de hand en ziet er goed uit

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Wat een geluk, we mochten deze mooie stofzuiger testen voor de Reviewclub! Hij kwam precies op tijd want onze vorige steel stofzuiger begon uit elkaar te vallen. Die hadden we nog niet zo lang dus de hoop was gevestigd op dit exemplaar. Hij voelt goed stevig en duurzaam aan, dus dat beloofd veel goeds.

Om met het positiefs te beginnen, hij ziet er mooi uit en voelt lekker licht in de hand. De zuigkracht is goed en hij past zichzelf aan op de verschillende ondergronden. Wat echt beter is dan de vorige is het legen van de bak, dat gaat echt heel simpel met een druk op de knop en je klikt hem erna zonder moeite weer vast. De verschillende opzetstukken functioneren ook naar behoren.

Maar dan de minder punten. Hij maakt niet altijd even makkelijk contact met de lader. Hij moet er goed inhangen om op te laden. Als hij dan opgeladen is gaat de stofzuiger niet zo lang mee als gehoopt. Weg zetten zonder laden tot de volgende ronde dat haalt hij eigenlijk niet.
Opvallend is ook dat het opvangbakje echt erg klein is en dus zo vol zit. Gelukkig leegt hij wel heel makkelijk zoals benoemd. Het lichtje voorop de voet dat is een leuke toevoeging maar maakt mijn inziens niet veel verschil, hoogstens op onze donkere trap.
Wat ik ook jammer vind is dat de accessoires niet aan de lader opgeborgen kunnen worden zoals bij onze vorige, zo liggen er weer losse onderdelen in de gangkast.

Al met al doet deze stofzuiger goed wat hij beloofd maar ben ik niet onverdeeld enthousiast, hij kan onze slede stofzuiger niet vervangen maar is wel een fijne toevoeging die je snel en comfortabel even onder de tafel door haalt of de deurmat en geknoeid kattengrit mee opzuigt.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Licht in de hand
  • Zuigt goed
  • Erg makkelijk legen

Minpunten

• Batterij duur
  • Klein opvang bakje
  • Losse accessoires

m**********@g******** 31-08-2023

Lekker ligt in de hand

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Zeer lichte stofzuiger die zowel een automatische stand heeft welke zich aanpast een de ondergrond of en een zelf in te stellen stand qua vermogen. De verlichting op de stofzuiger geeft je extra goed zicht op de vuiligheid op de grond. Valt toch elke keer weer vies tegen! Zeer makkelijk in gebruik en ligt lekker in de hand. Enige nadeel is 1 accu en de accu is alleen op te laden IN de stofzuiger. Wisselbare accu's is dus plannen met opladen en gebruik.

Pluspunten

• Erg ligt in de hand
  • Makkelijk verstelbaar vermogen

Minpunten

• Accu alleen te laden in de stofzuiger

h***********@g******** 29-08-2023

Goede stofzuiger, accutijd kan beter

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Bij de verhuizing naar een nieuwe woning hebben wij voor het eerst twee katten in huis genomen. Het leek ons een uitstekend moment om over te schakelen naar een steelstofzuiger om de kattenharen en overige zooi die kittens opleveren snel en eenvoudig op te kunnen ruimen. De keuze viel al snel op de AEG 7000 Animal. Met de accessoire set speciaal bedoeld voor dieren moest dit de juiste keuze wel zijn.
Het product is plastic vrij(!) geleverd in een de doos. Heel fijn om te zien dat fabrikanten af stappen van de onnodige hoeveelheid plasticmaterialen om producten tijdens vervoer mee te beschermen. De eerste aanblik van de zuiger was dat het een mooi gevormd product is. Bij het hanteren van de stofzuiger viel op dat het degelijk en stevig aanvoelde, niet breekbaar of wiebelig.
De verschillende opzetstukken klikken gemakkelijk op het motorische deel en zijn snel te vervangen. De ophangbeugel is gemakkelijk te bevestigen op de muur en hangt dan ook stevig. Helaas is er geen plaats voor het opbergen van de accessoires bij de beugel, die moet je dus los ergens neer leggen wat weer een beetje rommelig lijkt.
Maar dan het belangrijkste het zuigen, dat doet hij perfect en met relatief weinig lawaai. De katten zijn nog steeds niet dol op het lawaai maar ze schieten er niet alle kanten van op. De stofzuiger registreert zelf op welke ondergrond hij zuigt en past het toerental hier op aan. Een LED-indicator geeft aan hoeveel acculading er nog is en met een druk op de knop kun je de zuigkracht aanpassen in 3 verschillende standen. De zuigtijd zou 50 minuten bedragen meer een half uur is in de praktijk beter haalbaar. De oplaadtijd van 4,5 uur is lang en niet erg handig.

Het opvang reservoir is niet heel groot, maar wel gemakkelijk te legen. En dat moet dus dan ook na elke zuigbeurt. De filters zijn onder de kraan uit te spoelen zodat deze ook gemakkelijk schoon zijn te houden.
We gebruiken bijna uitsluitend alleen nog maar de steelstofzuiger, die kan overal gemakkelijk bij en hangt altijd bij de hand in zijn laadstation. We zijn tevreden over het product.
De prijs is voor een steelstofzuiger aan de hoge kant, maar de stofzuiger maakt het in mijn ogen wel waar. Ik hoop dat de accu het lange tijd zal volhouden en nog lang na de lanceerdatum van het product is na te bestellen.

Pluspunten

• altijd bij de hand in laadstation
  • handige accessoire set
  • zeer wendbaar
  • stevig en solide product

Minpunten

• accutijd niet de beloofde 50 min.
  • accessoire set los naast beugel
  • prijs aan de hoge kant

d****************@h********** 27-08-2023

Heel tevreden!

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Een steelstofzuiger leek mij altijd al erg handig. Ik heb drie pubers in huis en als er iets valt is de stofzuiger uit de kast halen echt wel heel veel moeite. Maar nu staat de steelstofzuiger er en ja hoor ze pakken hem dus wel! Daar wordt ik blij van.
Natuurlijk gebruik ik hem ook. De steelstofzuiger beweegt soepel en je zwaait niks van de tafel met de slang of het snoer. Ook de trap is goed te stofzuigen doordat je de stofzuiger kleiner kan maken. Doordat de steelstofzuiger niet zo zwaar is, haal je ook makkelijk de spinnenrage en stof van het plafond.
Enige nadeel is dat hij niet onder mijn bank past.

Pluspunten

• beweegt soepel
  • niet zwaar
  • laad snel op

Minpunten

• past niet onder de bank

o*****@h********** 25-08-2023

Lichtgewicht steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Super blij met deze lichtgewicht steelstofzuiger. Wij hebben een steelstofzuiger gekocht van Bosch. Deze hebben alle gewicht aan de onderkant. Hierdoor voelt het enorm zwaar voor je handen. We hebben uiteindelijk zoveel last van gehad dat we het hebben weggedaan met een verlies. Dat is bij deze minder omdat het gewicht hoger zit. Als je langdurig gebruikt voelt het wel een work-out maar niet zo veel als de zwaardere steelstofzuigers.
De grootste nadeel vind ik toch de batterij duur. Wij hebben een appartement en dan is het geen probleem, maar als je een huis hebt met veel tapijt dan heb je toch echt een stofzuiger nodig. Wij hebben een robotstofzuiger en deze lichtgewicht steelzuiger in een appartement en die twee vullen elkaar echt aan.

Pluspunten

• Licht
  • Aanvulling

Minpunten

• Korte batterij duur

e*****@h********** 21-08-2023

Erg tevreden!

Erg fijne steelstofzuiger, met 2 katten in huis is de petpro borstel ideaal

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gewicht
  • Accuduur

Minpunten

• Opbergen accessoires

LMSB 13-07-2023

Super stofzuiger en kruimeldief in een!

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Wat een super stofzuiger! Wij hebben deze stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en ik ben er heel erg tevreden over. Wij hebben twee kleine kinderen en een langharige kat waardoor het geen overbodige luxe is om iedere dag even te stofzuigen. Deze pak je er heel makkelijk bij. De stofzuiger is in een handomdraai om te turnen in een (sterke) kruimeldief maar ook met de lange steel is hij super. Doordat er geen lang snoer aan zit is deze stofzuiger super wendbaar en kom je overal heel makkelijk bij. Er zitten een hoop accessoires bij waardoor hij super compleet is en de stofzuiger past automatisch de zuigkracht aan als je bv switcht van kruimeldief naar steelstofzuiger, heel handig! Je hangt de stofzuiger gemakkelijk op in de lader zodat deze weer is opgeborgen en ondertussen kan opladen. Het compartiment waar de stof in terecht komt klik je er gemakkelijk af en is ook goed te reinigen.
Het is (voor ons) geen vervanger van de normale stofzuiger omdat de accu niet lang genoeg mee gaat om in een keer het hele huis te stofzuigen maar desalnietemin ben ik heel blij met deze aankoop en pak ik deze er echt dagelijks bij!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Stil
  • Zuigkracht

ThijsV 13-07-2023

Super stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Ik ben erg tevreden met de stofzuiger! We hebben vooraf veel steel stofzuigers vergeleken en uiteindelijk zijn we bij deze stofzuiger uitgekomen door de krachtige motor en het mooie design. De stofzuiger werkt goed. Er zit een krachtige motor in waardoor je super efficiënt kan stofzuigen. Je ziet direct dat al het vuil in 1x weg is. Bovendien is de stofzuiger erg licht, waardoor je gemakkelijk overal komt. We gebruiken deze stofzuiger ook op onze bovenverdieping, door het lichte gewicht kan gemakkelijk de trap op- en aflopen.

We hebben dit product bij Expert gekocht en het bedrijf heeft een eigen bezorgdienst. Na de aankoop nam Expert contact met mij op voor het inplannen van de bezorging, wat een top service. Wij zijn erg tevreden, daardoor raad ik dit product aan voor iedereen!

Pluspunten

• Krachtig en licht
  • Sterke motor
  • Accu gaat lang mee

l***********@h********** 01-07-2023
Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Na veel wikken en wegen over het aanschraven van een steelstofzuiger. Uiteindelijk voor deze gekozen. En we zijn verkocht! Super makkelijke, lichte en ideale stofzuiger. Je pakt hem er zo bij geen gezeur met een snoer die net te lang is. Met veel opzet koppen is hij makkelijk in gebruik in huis maar ook voor het stofzuigen van een auto. Werkt goed in het weghalen van hondenharen. Absoluut geen spijt van deze aankoop

Eduardo 30-04-2023

Mooi design met goede zuigkracht

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Mooi ontwerp en ligt lekker in de hand. Accu gaat op de hoogste stand helaas niet lang mee voor een wat grotere ruimte. Een extra accu erbij bestellen is dus geen overbodige luxe. Zuigkracht is krachtig genoeg om dierenharen te verwijderen.

• Zuigkracht

Minpunten

• Accuduur op hoogste stand

Elly 30-04-2023

Krachtige en lichte steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Hele krachtige en lichtgewicht steelstofzuiger. Ik koppel het bovenstuk vaak los en heb dan een soort van kruimeldief. Je pakt hem er makkelijk even bij, m'n huis wordt nu echt veel vaker gezogen. Zeker de trap is geen opgave meer. Apart mondstuk voor (in mijn geval katten)haren werkt ook heel goed. Het bakje waar het stof in komt, is snel vol. Maar je ziet ook heel goed wat je opzuigt, ik vind dat fijn. Wat ik niet meer zou willen missen, is de automatische zuigkrachtaanpassing. Je gaat echt moeiteloos door van houten vloer naar tapijt. Kortom, een hele fijne stofzuiger die er ook nog eens mooi uitziet. Blij mee.

Pluspunten

• licht en compact
  • mooi
  • hulpstukken voor huisdierharen
  • automatische zuigkracht

Minpunten

• geen

Kimm 29-04-2023

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71AB14UG

Deze steelstofzuiger heb ik sinds een paar weken in huis om te testen. Ik ben zeer tevreden over deze steelstofzuiger. De stofzuiger is een echte lichtgewicht dat vind ik echt super. Zo kan ik makkelijk de hele benedenverdieping zuigen zonder last van mn armen te krijgen. De steelstofzuiger heeft een goede zuigkracht. Zand, stof, blaadjes en kruimels zijn geen probleem voor deze steelstofzuiger. Het enige nadeel vind ik alleen dat je de oplader aan de muur moet maken.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lichtgewicht
  • Komt goed in de hoekjes
  • Fijne hulpstukken

Minpunten

• Oplader moet opgehangen worden
  • Niet echt stil